torsdag 2 februari 2017

Man måste dö några gånger innan man kan leva

Hemma igen, utskriven, riktigt skönt att se något annat än avdelningens väggar och andas frisk luft igen, dragit på mina Marshall-lurar efter mat, semla och testund med en av mina systrar :)
Skönt att slippa kaoset på avdelningen.
Skönt att ha sina egna rutiner.
Skönt att va hemma.
Skönt att få sova ordentligt.
Var en riktig jäkla kris, en av de värsta hitills och fjärde gången jag åkte ambulans och första gången jag gjort ett ekg, på den korta sträckan gjordes en hel hälsokontroll, så slipper man göra en sånn i år. Hatten av till läkaren som fixade min sömn och tänkte på mer än att korta min medicinlista. Här såg man mina problem och vad som kunde göras.
Så nu är de bara tillbaka till rutinerna och ta en dag i taget :)
E och R blev två kamrater som gjorde tiden på avdelningen lite roligare med pizzakväll och filmkväll :) Vi ses igen i friheten grabbar!
Igen, tack för allt stöd, pepp och fina hälsningar, bara en like gör så galet mycket så tack alla, va skulle jag gjort utan alla fina människor runt mig :)

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar