onsdag 10 augusti 2016

Blowing in the wind part 2

How many roads must a man walk down
Before you call him a man ?

How many seas must a white dove sail
Before she sleeps in the sand ?

Yes, how many times must the cannon balls fly
Before they're forever banned ?

The answer my friend is blowin' in the wind
The answer is blowin' in the wind - Bob Dylan 

Idag har jag varit iväg hela dagen, kräftkalas för far, massa go mat och dryck långt in på kvällen, jag är ju inget stort fan av kräftor så åt kycklingvingar istället. Hela familjen var samlad och allt kändes så högtidligt och fyllt av glädje. Jag är så tacksam för min underbara familj.

Kvällarna senaste tiden har varit kämpiga, uppvarvad, tar lång tid att somna och skadetankarna intenssifieras, det gamla i det förgångna spökar, vet inte hur jag ska kunna hålla emot när alla tecken leder mig in på en mörk väg.

//Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar