onsdag 16 mars 2016

Överbelastning

Shit vilken händelserik gårdag i huvidstaden det blev, började med god mat och bärs med sköna gnagare men sen kändes som det var för mycket stress och den mentala påfrestningen stå på norra innebär gick inte att hantera alls, orkade sjunga 25 minuter innan jag gick ut och satte mig på golvet bakom läktarn, fick en rejäl ångestattack så publikvärden som såg mig sitta helt off på golvet tillkallade sjukvårdare som tog väl hand om mig, de frågade hur jag brukar hantera det och jag berättade så gott jag kunde, de frågade om jag behövde in till sankt göran (psykakuten)men jag sa att en lugnare plats räckte som också var ett av deras förslag, så fick åka hiss upp till etage 2 och följa matchen där, först hamna jag mitt i bajens sittplats men sen hittade jag rätt ställe med god utsikt över både norra och planen.

Tyvärr gick matchen inge bra alls och stelfrusen gick jag mot tuben med förlustens frustration och stressen att hinna med natttåget. Gick lite vilse men kom så småning om rätt och hitta till tunnelbanan och en timme senare låg jag nerbäddad på natttåget, högst upp i en våningsäng som var lätt 2 meter hög, ren skräck att klättra upp där men väl uppr när tåget rullade var det sjukt mysigt.
7 timmar senare klev jag av i Lund, skukt sleten satte jag mig på espressohouse och åt frukost. Sen är resten en dimma, åkte tåg sista biten till Hbg och blev hämtad av pappa som körde mig hem så jag kunde sova vidare, sen har jag typ bara sovit och ätit idag, fick ett rejält kvitto att saker och ting inte är som förr. 
Nu hoppas jag bara jag fungerar imorrn efter denna kaoziga semester. 
Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar