fredag 28 augusti 2015

Go Lithium :)

Så då har insättningen börjat, blir rätt trött mellan varven men har inte blivit manisk än, dock en liten dipp neråt men den var bara in under bolltäcket och sova bort skiten, det som är bra med tröttheten,  jag kan sova bort det om något är för svårt. Bolltäcket är verkligen till hjälp då, dessutom slipper jag samtal och besök hos psyk, härdade ut en rejäl attack på det sättet utan att ringa, så funkar gör de. Riktigt nöjd hittils, har verktygen nu :). Ångestpåslagen kan vara rätt stora och då är de bra att kunna sova, hoppas ångesten blir mindre och att jag kan få samtalskontakt/dbt näsa läkarsamtal. Sen hoppas jag kunna börja jobba igen den 11:e, men allt hänger på doktorn, men bör kunna härda ut, annars har jag en psykiatri jag litar på i ryggen.
#vågaberätta

https://open.spotify.com/track/1OyTjyNbhEr66FmHPNZGg2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar