onsdag 12 augusti 2015

Hierarki :@

Så frustrerad och efter en powernap på en liten stesolid har jag styrka nog att hålla ut armarna och skriva om de :/
Jag hatar theralen och behöver de för sömnen, problemet är att jag mår illa av smaken och smaken påminnmer om ett trauma och min favvosprit, är dessutom högfungerande asbergare så smaker är lite åt helvete förstärkta.
Så idag pratade jag med en underläkare som bara gav mig ett betänkande, läkaren jag sprang på av en slump hade så klart inte tid och sa bara några snabba ord, varför ska de vara så svårt att få en dialog om sin behandling att man får ångest, läkare aktivt ignorerar en och sköterskor har gett mig mest stöd i de för att orka samtalet imon, vill ha haldol för min nattångest, den är tung men verkar bra och spyr bara jag tänker på hir svårt de ska va att få en tablett :/ Håller i mig hårt för att inte flippa, måste behålla kontrollen och HSL. Inte andats fri luft på några dagar nu, men enda stället jag kan må dåligt, önskar bara det inte var så svårt att få hjälp med saker och bolla ideer, inte bara förvaras.
Peace, hold on tight:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar