tisdag 11 augusti 2015

Tillbaka på ruta ett

Varför går jag i cirklar?
Om och om igen!
Ut och in.
På sluten avdelning.
Är de så illa att jag inte klarar vardagen?
Eller har jag byggt en trygghet bakom låsta dörrar?
Läkarsamtal idag, ska ta mindre abilify, mer lamotrigin, sen skulle jag till öppen på samtal men det vart tydligen avbokat pga missförstånd så vart mest stress och ångest.
Nu sitter jag här med en korsordstidning och löser dagens mysterier.
Mitt mysterium lämnar jag över till psyk.
Lär bli en lugn dag, efter gårdagens ångestattack är detta himlen istället för helvetet när jag var som paralyserad och krampig av ångest. 
Fick fan åka ambulans in för andra gången denna sommarn. 
Nu blir de ta de lugnt, streama my little pony, aa jag är brony och det livar upp som bara den, både comunityt och serien :>
Kramar #vågaberätta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar