måndag 24 augusti 2015

Long time no blogg/bra vecka

Vilken vecka jag haft med min underbara partner <3 Tagit mig igenom sista veckan av biverkningar på abilify och kunnat peppa och boosta varandra på olika sätt, tacksam och känner mig levande igen även om jag vet att faror lurar, ett par dippar och ett par manier har de varit men å andra sidan 2 nätter utan nattmedicin (levern säger woho!). 
Kärlek är verkligen läkande, men fortfarande är de svårt att acceptera att man kommer vara bipolär även de bra dagarna, man tappar bort sig lätt vem som är en själv och sjukdomen, denna vecka var de nästan bara jag :>
Denna hoppas jag blir lika bra och att jag får luft under vingarna att flyga på marschhöjd utan varken krascha eller loopa upp i mani. Tankat trygghet och strömmat kärlek i massor så hoppas de går bra. Är i blekinge nu i alla fall och ska ha de kul här, besöker mina underbara släktingar som är som en andra familj :)!
Ska se till att uppdatera och #vågaberätta
Denna låt dedikerar jag medpatienter och alla andra som ligger inne eller gjort de, livet man har kan va tufft och orättvist men vissa saker kan ingen ta ifrån er!
Peace// vågaberätta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar