måndag 17 juli 2017

Downtown

Gårdagen var magisk, speciellt kvällen som spenderades hos min bror med några av oss yngre i familjen, sådär spontant och hjärtligt som är min familj i 2 ord right there :) Vi grillade, skrattade, umgicks, jag spela twister med syskonbarnen och insåg jag inte är sådär vig längre men var så kul att dela det med dem och visa var skåpet ska stå, sen blev jag speledare istället, den kommande generationen börjar bli stora så lät dem skapa minnen förutom en farbror/morbrors akrobatik :) Följde matchen på mobilen och kunde fira en svartgul seger runt ett bord som andades positiv energi och back in the day, blev lite speedad men tror det gick att hantera och när min buss kom fick jag löpa ikapp den för allt va tygen höll, utmärkt motion och sen svettades jag hela vägen hem. Kom hem och tänkte, kvällen är inte slut än, så tog fram en riktigt go cigarr och nått att dricka, så sen satte jag mig i sommarkvällen som blev sommarnatt medans klassikerna i cigarrlistan avlöste varandra, när jag blåste ut och titta upo hade molnen skingras och alla stjärnor kom fram, där satt jag och varvade ner för sängen direkt hade inte varit optimalt, på detta sätt däckade jag som en fura i min mörka alkov :)

"Just listen to the music, all the traffic in the city, linger on the sidewalk where the neon lights are pretty" - Downtown

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar