måndag 24 juli 2017

Glädjeämnen

En god vän till mig introducerade detta konceptet och jag har länge funderat på att ge mig på det själv, det går alltså ut på att summera allt med dagen som var positivt, så nu tänkte jag ge det ett försök och göra det till en punkt som kan dyka upp lite då och då i bloggen, here we go!

Dagens glädjeämnen:
-Att lyssna på magkänsla och energinivåer.
-Att få sova ut.
-Klassisk musik.
-Träffa och krama om min brorsdotter tillika gudbarn och min kära bror.
-Pannkakor
-Telefonsamtal med min AIKBRODER.
-Åka tåg med musik i lurarna.
-Kusinhäng i Lund.
-Upptäckten att jag har en liten voiceactor i mig.
-Resa hem i natten.
-Nattbuss utan massa oväsen och trängsel.
-Nattamat som var varm när jag kom hem.
-Att trisse var uppe och välkomna mig hem på sitt alldeles egna väl inövade sätt.
-Lägga sig i en mjuk bred säng, lagom trött.
-Spellistor för alla lägen.
-Ett meddelande att mina cigarrer var på väg.
-En dag närmare Håkan Hellström på Ullevi.
-Att imorgon är en ny dag.
-Snapchat.
-Ännu en dag skadefri

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar