måndag 31 juli 2017

Jag ramla in på nått diskotek och sen ramla jag ut så vitt jag vet

Shit pommes frites villken helg, madness öl och dans dans dans med Hifaren i Göteborg :D! Hotellet vart en besvikelse men vilken konsert på Ullevi på fredagen, 3 timmar och 10 minuter spelade Håkan, det var så otroligt bra, lycka, eufori, tårar (aa ni hörde rätt, tydligen funkar de systemet), gåshud, dans, skrål, hoppande och det var otroligt att vara en del av något så stort som när 63000 pers samlas och lyssnar på Håkan, Håkan själv var i toppform, så full av positiv energi :)
Dagen efter blev i alkoholens tecken, glitterhårspray i skägg och hår, rusdrycker och sen ut i natten, kasta in handduken lite efter 1, då var jag trött och ville ha lite sömn. Men nog aldrig sovit så gott som i natt :D
De var en grym helg och var extra kul att dela den med Hifaren :)!
Ikväll kommer mamma hem med blåbär och svamp från Blekinges djupa skogar, tills dess ska jag kolla serier och inte gå en meter i onödan, återhämtning liksom, började redan igår med en stor cigarr på bakgården.
Gott folk, jag är sleten men gladare än på länge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar