söndag 23 juli 2017

Tchaikovsky på en söndagkväll

https://www.youtube.com/watch?v=Vn7WUUuwCLs

Ett sant konststycke och något som verkligen rycker med en, precis som det konststycke jag förbereder bit för bit, men det bjuder jag inte på ikväll för jag ska lägga mig tidigt, ladda dosetten och packa lite smått för de kommande 2 dagarnas äventyr i Lund och Malmö. Hela nästa vecka egentligen blir fullt ös i dur med weekend med Hifaren i Göteborg som crescendo om vi ska prata orkesterspråk. Sen extra stort leende och fjärilar i magen inför fredagens Håkan-konsert på Ullevi. Måtte jag få tag på en sjömanskostym till ett skäligt pris och att de blir en oförglömlig kväll. En dag som ska trumfa allt skit man gått igenom, som gör allting värt det, då livet var gott. Som igår när jag cruiza till sent på natten med min bro i deras nya bil, det är något som alltid är lika kul och vi ser alltid märkliga saker.
Adsense är inkopplat och optimerat så nu kan man börja skapa förändring på riktigt och hoppas ni vill vara med, detta är något jag inte kommer släppa igen, denna bloggen är för viktig för mig för det. Resultat och belopp som går till vilken jag väljer att donera till kommer redovisas här och signeras med bloggen våga berätta. Kom gärna med förslag.

Nu sova så man kommer upp  i ottan!

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar