onsdag 16 augusti 2017

Bredd och vad jag vill uppnå

Spännande tider, först AdSense och nu tar jag ett stort steg till med våga berättas egen facebooksida, ett vettigt steg som ligger rätt i tiden enligt mig, förändringens vindar blåser och nya tider väntar.

Jag gör denna nya satsning för att nå fler, för en enklare väg till min blogg, speciellt utanför vänlistan på Facebook, allt ska vara som det brukar men fler ska få ta del av det jag skriver, för jag vill att mitt budskap ska nå fler, att fler ska läsa min historia, mina tankar och kanske se vad livet som psykiskt sjuk innebär.

Jag vill kunna möta mina läsare, ta del av deras historia, input eller bara snacka.
Pm är alltid öppet här, är inte utbildad i psykiatri på något sätt vill jag dock lägga till.

Men som ni som väljer att läsa bakåt kommer märka är att jag har erfarenheter, åsikter, jobbiga saker och allt annat nedtecknat här.

Till mina trogna läsare, detta vore inte möjligt utan er, jag blir bara så glad att ni läser vad jag delar, allt är inte perfekt men jobbar på att fixa till saker.

Till er nya läsare, välkomna hit, titta rundor, läs tillbaka i tiden i en hackig berättelse som är vad jag är och står för

Jag har en blandning av lite speedad och orkeslös just nu, akutnarkosen i maj tror jag har ställt till en hel del, det är kämpigt men måste ha ljuspunkter, sånna dagar som spelar roll, då man är hel.

Nya som gamla

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar