söndag 20 augusti 2017

Vaggvisa

Aldrig varit någon låtskrivare även om jag har flummat lite raprader på fyllan eller sen på natten på fb men vem har inte det liksom, så någon vaggvisa blir det ej, är inte i det mindset som jag var när jag slakta Rydbergs tomten för er som varit med ett tag, dark and twisted stuff. Men den är ju inte aktuell längre för jag har inte varit utan självskadandet så länge sen det började, behovet finns inte där längre typ och börjar tro det kan bestå faktiskt även om jag är en försiktig optimist. Tror jag känner mig själv någorlunda, men vet också att det finns det jag inte känner till än om mig själv än.
Men vet att jag är laddad på framtiden, hopp, tro och tvivel i symbios.
Grillat, rökt cigarr, kollat film, kollat AIK som tog 3 blytunga poäng :)
I natt blir de inte mycket sovet, min insomningstablett är slut för tydligen är det svårt att fixa innan helgen, första gången på ett bra tag så får se hur detta går. Huvudvärken kommer smygande, musiken dunkar, allt är tyst. Likt tomtens tysta ban, i Rydbergs epos.
God natt bloggen, vi ses imörrn.

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar