tisdag 8 augusti 2017

Fullt ös

Damn det är knappt onsdag och hela resten av veckan är minutiöst planerad på mitt sätt, äventyr, träffa släktingar, fira far och sen kronan på verket Halmstad som crescendo, hos min AIKBRODER, grym meny helt enkelt :)! Klämma in och se AIKs matcher och vila lite^^
Mindre än en månad till ett kvarts sekel och bra grejer på gång. Lagt ner mkt tid i planeringen, del ett kalaset är typ klar nu, lär dimpa ner kuvert lite varstans nu i veckan. Känner jag har fått energi efter den sjuka starten på sommaren som tog  det mesta jag hade byggt upp. Kanske är det ramlareuforin som rafinerats till välbefinnande och meningsfullhet.
Så det har gott om och det slår inte över, finns lite andra orosmoln men jag känner de kommer in i bilden senare, för just nu vill jag leva i nuet och njuta, livet är som en god cigarr, stressa inte, njut, för det varar inte för alltid.
Nu är sängen renbäddad, jag nyduschad och i lurarna spelar Toto mästerverket Africa, det kallar jag avkoppling!

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar