måndag 14 september 2015

Here we go again/trasig/tillbaka till ruta 1

Där var man, tillbaka på jobb, massa underbara kollegor runt en när jag insåg, jag håller ett tempo som när jag var manisk, det är så jag var van att jobba och det var inte kroppen med på :/
Så runt 10 fick jag århundradets ångestattack och fick gå från jobbet sjuk, vi snackar en riktig dunderdip efter 16 dagar normaltillstånd, så gick rätt upp till psykakuten skakandes och hackandes tänder medans allt bara snurrade. Destruktiva tankar och min självbevarelsedrift drog mig dit för att inte gå hem och göra något dumt.
Så vart inlagd inom timmen och blir att vara ett tag här nu, litar inte på min egen kropp. Jag försökte men trots det gick det åt skogen, jag må ha bromsmedicin men finns mer trasigt som gör backen brantare som jag ej tagit i beaktande, så får skörda frukten av det nu :/
Tillbaka på avdelningen de känner mig i alla fall, de är skönt mitt i allt elände.
Pappa kom med donken och lite bra och
ha saker, sen fått massa fint stöd av min älskade  partner, familj och vänner :)
Tack, ni får mig att orka #vågaberätta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar