måndag 21 september 2015

På psykfronten intet nytt

Ny vecka nya tag säger man, jag säger mer  varje veckodag här är likadan oavsett vecka, fredag eller helg .ligger på mitt rum på avdelningen och försöker döda tristessen, det är en av de värre grejerna med slutenpsyk,  tristessen.  Skit samma om dörren är låst, hade varit lika långtråkigt ändå.
SÅ ja, jag mår bättre 😃 energin och orken är tillbaka, vill hitta på saker och inte bara dra runt här även om det är det bästa för mig just nu.
Pratade med doktorn idag, utvärderade veckan här och finjusterade mina mediciner, blir en vecka till här och de känns bra för jag är inte redo att vara hemma än. Skadade trots allt mig med naglarna för några dagar sen, tänk om jag varit ute då liksom. Sen ska abilify bort, den gjorde mig mest rastlös på eftermiddagarna.  Har redan mirttazepin, litium, zyprexa och seertralin för det som den hjälper mot. Haldolen som hjälpt mig mest består tillsammans med stesolid, theralen, imovane och propavan.
Så nu återstår de att se vad dagen bjuder på, först ska jag duscha i alla fall, peace alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar