onsdag 9 september 2015

Okey nu kör vi/ lyckad underbar långweekend!

Hemma vid datorn efter underbara dagar med min partner, det var verkligen helt underbart att ses, vara vi och ge oss ut på äventyr, snacka om att kärleken bär en till nya höjder.

På måendefronten har det gått riktigt bra, 11 dagar (!) normaltillstånd talar för sig självt, 2 veckor sen jag började med litium nu, tiden har gått så fort men wow denna medicinen har förändrat mitt liv, rekommenderar den som är bipolär och inte testat litium att göra det, klart man känner upsen och dipparna men de bromsas verkligen och slipper falla och flyga.

Nu är fokus fast inställt på morgondagen, litiumprover 8 och sen läkarsamtal 11, då hoppas jag kunna få sjukskrivningen ner till halvtid, får se hur de går och hur man mår efteråt, kan bli brytpunkten för en bra period eller en krasch, det kan bara tden utvisa, jag ska bara ta mig dit och säga min mening.

#vågaberätta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar