torsdag 24 september 2015

Permis :)

Ligger här egen säng för andra dagen i rad, bara varit och hämtat medicin på avdelningen annars har jag varit hemma sen igår eftermiddag. 
Både jag och läkarna tycker jag tar rätt steg, med deras vägledning och bra personal har jag kommit på fötter igen, idag mår jag så bra att jag ska laga middag till familjen^^
Igår var det en del datortid, telefonsamtal med både min bästa vän och min älskade partner. Firade även brorsan på en italiensk krog och innan hemma tog jag en låååång hemmadusch vilket var galet skönt^^
Vinden har vänt nu, tagit små steg och imorrn är det dags, utskrivning, allt är på plats, behöver bara komma dit och snacka lite med överläkaren. Känns lite pirrigt men vet att det kommer gå bra, blir fint att fira helg efter de^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar