onsdag 30 september 2015

Allt annat än vardagslunk :)

Shit, tag sen jag skrev nu :)
Sen jag åter igen andades frisk luft har det hänt en del saker, en dålig men desto mer bra :) 
Mår mycket bättre och är inte alls lika rastlös längre, kan fokusera längre och längre på saker samt orkar vara social. Den grå deppdimman är lättare och jag känner mig mer stabil.
Idag är sista dagen på sjukskrivningen, sen imorrn blir det jobba på deltid, läskigt men denna gången står jag redo starkare än någonsin, bara vara lite nåldyna åt landstinget först imorrn bitti ;)! 
Sen är det bara 3 (!) dagar till min älskling kommer hit och stannar ett par veckor :>💜 Känns helt fantastiskt att ha hen så nära när jag ska kämpa att komma in i vardagen :3 En kamp jag inte hade klarat ensam.
Så nu sitter jag här vid datorn med mina nya dr martenskängor på och klurar vad jag ska göra ikväll, eller ska man bara vara ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar