onsdag 9 september 2015

Skadetankarna

En sak jag skrivit om väldigt lite är mitt självskadebeteende, jag har ett sådant och trots jag är mentalt stabil brottas jag ofta med dessa tankar, har skurit/rispat med kniv och knappnål samt klöst mig själv, alltid i samband med min nattånget som är en del av anledningarna att jag behöver en hästdos tabletter för att somna ifrån eländet. Det och bolltäcket.
Min högra arm är ärrad, man ser det ej så mycket men de finns där, små stileben av mitt inre helvete, som även ikväll lurar och förför, men skriver om det för er istället, jag är inte rädd att gå med kortärmat, men vill inte skada mig själv igen. 
Men det är en drog, det tar över en och till sist får man mindre ångest men det är lika förädiskt som en dansande orm, för när man väl är fast måste man göra allt hemskare saker för att känna det, känner du igen dig, tveka inte att #vågaberätta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar