tisdag 25 oktober 2016

Medicinstrul

Fick ett paket idag, som ja beställde i onsdes, lite påfyllning av medicin från ett nätbaserat apotek.
Saken är den att jag beställde med postnord då dhl som jag brukar köra inte funka, tänkte de gör väl ingen skillnad.
Jo hej du, fick hem de i dag efter att de stått stilla i Stockholm i flera dar utan förklaring, kartongen hade fått en rejäl smäll och medicinkartongerna var tillknycklade, till och med kartorna var böjda! Så ett tips till er alla, skippa post nord om ni ska beställa nått ömtåligt, tror ni inte mig så kolla senaste veckornas rapportering om förstörda paket. Tur att alla andra tabletter funkar med dhl!
De här strulet ledde till att jag fick sova en natt utan insomningstablett och ta lugnade som jag egentligen inte ska ta längre, tog 4,5 timme att somna och fick 3 timmars djupsömn. Men de som inte dödar de härdar.
Så e rätt trött, men snart ska jag iväg och simma, de ska nog pigga upp :)
Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar