måndag 31 oktober 2016

....å de kommer kanske inte alltid va vi två

Ligger här i natten och grubblar, väntar på sömnen efter en intensiv dag, psykologen vid 11 och sen hem några timmar och iväg till Jönköping med några AIKare och såg dagens match, kom hem för snart två timmar sen och har legat i sängen sen dess. Chattat med en vän, kollat gamla bilder och läst igenom hela bloggen igen,vilket livsöde. Bipolarna har legat ner i två dagar så inget nytt att läsa där.
Detta lämnar plats för tankar, om livet, om då, nu och framåt.
Men mina tänkar går även till dom som inte längre finns ibland oss, får en att värdera det man har men varje person har jag saker ja hade velat säga.
Ni finns i mina tankar alla tre, glömmer er aldrig!
Jag försöker smälta, att jag kunde varit nummer fyra eller egentligen nummer 3 av 4,(matte mitt i natten!) men jag vägrar gå den vägen, men alla vet som känner mig att tanken har korsat mina tankar, men var lugna, det är bättre just nu än på länge. Bara skadetankarna som spökar likt skellettet skellre under soffan, han bor där med dammmammutarna.
Nu är de november i alla fall, då ska man samla skägg, woho!! Ja ska bli jultomte!
Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar