tisdag 18 oktober 2016

Nu står vi här igen, och väntar

https://open.spotify.com/track/1vDMGBzqLJWZC5UzePDURw
Allt börjar med att jag hittar denna låten, ger så jäkla mycket minnesbilder och minnen av människor och händelser från mina turer på slutenpsyk, både bra och dåliga i ett maniskt virrvarr, ja jag är manisk ikväll, inte mer än ja kan hantera men still manisk.

Kan bero på att det är läkarsamtal imorron, återigen ska min mentala hälsa stötas och blötas, diskuteras och försöka hitta lösningar. Ärligt talat, jag är skitnervös av att inte veta va som kommer hända. Men men jag har natten och morgonen på mig att samla mig.

Bara att hålla alla mörka tankar i schack och låta musiken överösta dem, vore fint att fylla upp sinnet med fina minnen!
Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar