onsdag 2 november 2016

Mer än 8000 visningar

Helt sjuka siffror möter mig idag, trodde aldrig jag skulle komma såhär långt och att så många skulle bry sig om mitt livsöde och min minst sagt kaotiska resa genom både psykiatrins mystiska värld och livet i sig. Vilket verktyg att få ur mig saker och vilken plattform att våga berätta. Förhoppningsvis har jag gett några kunskap om missförhållanden och om hur mitt liv ser ut och har sett ut, förhoppningsvis har jag avdramatiserat slutenpsyk för några,
förhoppningsvis vet någon mer hur det är att vara bipolär. Kanske har min väg jag valt att gå skapat något mer än bara oro.
Jag är både stabilare och starkare enligt min läkare och psykolog men även familjen. Men är jag stark?, orden du är stark fastnar i halsen och kommer alltid göra de så länge jag lever, kanske skriver ja dem på min kropp.
Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar