tisdag 15 november 2016

Åka tåg

"Här sitter venus och ser ut att fått nog, i en underbart barnförbjuden pose och min grogg ser ut som en laddad pistol, när jag sjunger en blå himlen blues" - Imperiet
Finns det något mer rofyllt? Det behagliga monotona dunkandet, landskapet som far förbi kombinerat med årstidernas färger och målet som närmar sig lagom snabbt.
Varit i Halmstad hos en av mina närmaste vänner och varit med honom hos tatueraren, snyggt blev det och man blev sugen själv, han bad mig maila mina ideer så vem vet, vill verkligen göra min första gadd som självklart har AIK tema, mer än så säger jag inte tills den sitter där ;)
Telefon blev de ingen, 2 veckor tills ja kan förlänga och bli kvitt de här eländet, fick i alla fall klämma och känna lite på den :>
Kände bara; bravo! Bravisimo! Honom ska vi ha!
Lithiumet kom äntligen igår, hoppas bara inte för mycket gått ur kroppen, än mår jag någorlunda bra, lite trött bara och snurra lite på tåget hem men de gick att hantera.
Nu sova, varit uppe sen åtta så är rätt mör!
Peace

1 kommentar:

  1. Åh då längtar jag på bild på den tatueringen! Bra tema ;)

    SvaraRadera