torsdag 24 november 2016

Cant hear me knocking

https://open.spotify.com/track/7HRKgCruDphRaLW4wmx8xM
HELT HOOKED PÅ DENNA LÅTEN!

Som vanligt såhär dags dricker jag varm choklad, de hjälper mig varva ner, tillsätter alltid cayennepeppar för mer mustig smak och lite sting, sen är det viktigt att man serverar den i en fin kopp, en westham eller game of throneskopp till exempel ;)

I stearinljusens sken sitter jag och begrundar dagen och såren på min arm.
Känner mig så konstig, fast i ett limboliknande normaltillstånd, är jag rätt medicinerad nu eller smäller det när som helst? Trots detta har jag haft vissa depressiva känningar, framför allt igår men e bättre idag. Men skönt att slippa psykakuten hela tiden, va välkänd där en period.

Imorrn kommer en av mina absolut närmaste vänner ner och stannar hela helgen, ser fram emot det, kommer bli röj!

Koppen är tom
Blås ut ljusen
Mörker

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar