måndag 21 november 2016

Ny vecka/ mitten av en hurricane

Veckan har börjat i sävlighetens tecken, inte gjort många knop, kollat film och följt det dramatiska efterspelet till den lokala fotbollsklubbens nedflyttning till superettan, sen har ja ätit gott och haft en helt ok dag. De snurra lite nu ikväll men det gick över. Värre var de i natt, hade så grymt mycket skadetankar och va på väg att ge med mig men jag lyckades hålla emot, hade redan druckit en kopp choklad så orka inte göra en till, istället somna jag ifrån alltihop. Sen sov jag som en liten ost ^.^
Idag är de föresten en månad tills jag ska se bästaste Håkan Hellström i malmø, som jag längtar, tre dagar innan julafton, samma tid förra året låg ja på 56an över natten, vilka kontraster!
Som vanligt såhär dags är det jag, mörkret och musiken, kollat sociala medier och läst de senaste inläggen i bloggarna jag följer, ni vet vilka ni är :>
Hoppas nu natten fortlöper utan missöden :) Redan gjort varm choklad så vi får se hur de här går.
Imorrn simma igen!
Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar