måndag 28 november 2016

Nachos, salsa och varm choklad

Hur kan denna salsan klassas som hot undrar jag medans jag skyfflar in den i käften. Annat va de när jag åt carolina reaper på en fest, 2 miljoner scovilleenheter talar för sig själv. Aj.
Den här dagen har varit väldigt produktiv, gått ner till psykologen, inte träffat henne på 2 veckor minst så hade massor att prata om, långt givande samtal, fick veta att psyk står redo om jag hittar adhd i mina barnjournaler som as we speak gås igenom i lund.
Sen promenad lite senare till phonehouse med pappa, vi fixade ny telefon till mig och förlängde abonemanget.
Sen hem och mixtra med telefonen och få den full med allt och lite till, vacker maskin full av bra funktioner.
Men nog med show and tell!
Ätit gott och träffade en go vän en kort stund och snacka skit lite :)
Mår alltjämnt bättre än igår, så finns hopp om det :)
Noterar även 9056 läsare, det är tusen läsare på en månad vilket är helt fantastiskt. Detta är min plats på jorden och hoppas ni fortsätter följa min kamp.
Me de sagt återgår jag till mitt kvällsmål.
Peace

1 kommentar: