söndag 13 november 2016

Lyckad helg!

Så va de söndag, helgen har gått fort, ovanligt fort och utan obehagliga överraskningar på vägen. Varit utan litium i snart 2 veckor pga medcinstrul men fick de utrett med företaget i fredes och till och med en ursäkt av deras farmaceut som insåg allvaret i det.
Samma dag bad jag även om en telefontid till min läkare för att börja bringa klarhet i vad som ska hända med ADHD-diagnosen som tydligen finns i mina barnjournaler, om den ska utredas eller kastas i soptunnan, vilket de blir är jag väldigt splittrad till, har ju haft koncentrationssvårigheter hela min uppväxt och i viss mån nu, å andra sidan skulle de innebära nya tunga narkotikaklassade mediciner som skulle röra om i mitt liv igen så vet inte alls hur jag ska ställa mig till detta nya problem. Hoppas i alla fall få lite klarhet i det.
Duktighetsmedalj till mig som orka fixa båda dessa saker innan jag begav mig till Lund där jag stanna tills igår, har käkat skräpmat och spelat gamla tvspel med 2 av mina kusiner, var galet kul och blev många skratt även om en stol gapade tom, man börjar vänja sig vid det men det gör ont. Nåja kul hade vi det i alla fall och jag drog hem nöjd men trött, dock massiva sömnproblem så va rätt beslut att åka hem. Idag har jag bara slöat och imorrn ska jag fixa ny telefon, knappt att den gamla hänger med, blir en huawei P9. Android har överaskat mig efter att ha varit en förespråkare av apples telefoner länge. Nu duschen!
Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar