söndag 27 november 2016

Första advent

Damn vilken helg det har varit, tack alla inblandade, finbesök från Halmstad, min AIKbroder4lifehomie :)
Vi har ätit och druckit gott, umgåts med familjen i ettapper, promerat, ätit go adventsfika med julöl till. Sen blev det  båten över sundet till Helsingör och old irish där alkoholen flödade inom lagom ramar.
Luriga blev vi i alla fall på dansk mark och vissa stunder under dagen och kvällen var jag snudd på eller direkt manisk,men det gick att hantera, tror ja.
Värre var det på natten när min vän hade somnat, då snurra allt som ett jäkla lyckohjul och fick ta 60mg theralen för att lugna ner mig lite. Skulle ringt psyk men jag va inte så nykter.
Idag är jag trött och mörbultad, bakis helt klart, alkoholen i sig plus theralen ger en lamslagande bakfylla.
Självförvållat.
Nu börjar snurret igen.
Andas Emil
Andas
Gör inge dumt nu
Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar