lördag 21 januari 2017

Dagen efter

Puh idag är man lite sleten, pokerkväll igår med vänner hos Hifaren som är en god vän till mig, spelade inte själv men blev både öl, shot och stänkare från min nya fina fickplunta jag fick av S.
Drog typ vid 12 och fick skjuts hem av min bro som tursamt var ute på vägarna så vi hann umgås lite med efter en rejäl promenad genom södra Helsingborg, va längre än jag trodde, inte utforskat den delen av stan så mkt då jag bor på norra sidan  och är i stort sett bara dör när jag träffa Hifaren.
Så kom hem i ett stycke och la mig men fick rejält med ångest efter typ en timme så smällde (pang!) i mig 75 mg theralen och blev comfortably numb som Pink Floyd sjunger om i albumet the wall som jag i övrigt upplevt live 2013 på ullevi. Sov länge och varit uppe ett tag nu, imorrn ska jag träffa C, de ska bli kul :)

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar