måndag 30 januari 2017

Så mycket har förändrats

Mayby one day i will be back on my feet and all of this pain will be gone, tills dess lever jag i oro vad som ska hända och hur jag ska få ihop allt, för de har hänt grejer, jag är inte längre den jag var då, när allt va nytt och pang boom kunde vad som helst hända. Jag grät, jag skrattade, jag led och till slut fick jag hjälp åt olika håll, men alla tror de går åt rätt håll, kan säga er det gör de inte, jag e mer och mer lämnad till mitt öde, vad det är vet jag inte, kanske är de slutet eller möjligtvis en början på något nytt, men hur ska jag känna när jag famlar med repet som jag håller i och ser allt framför mig, ett lyckligt liv e de ena, att ge upp och bara braka e en annan väg att förstå saker och möta människor i samma kris som jag såväl som andra.
Jag har en plan, ja vet va jag behöver göra för att få lite lugn och ro i livet. Vem vet var detta kommer sluta men måste göra någonting för att bli sedd igen, för att bli hörd igen, för det är allvar, fasaden faller och rätt va det är syns detta för er alla, jag på bottnen ska nå toppen, nått måste hända och tror inte jag klarar det där magiska året utan slutenpsyk tyvärr, allt e kaoz, allt e försent, försent för kärkek, försent för skratt, öppna ridån och låt mig och mina demoner stiga ombord, were all crazy here, thats the way it is and will Always be me and all the shits going on.
Good night, oh dark night, Tomorrow we fight another day, please be better, please fix my Broken mind, the anxiety is eating me alive and i can now stop the feast
Help me, im broken now, waiting for what will happen.
Broken glass
Feels like my eternal curse
Walk carefully
Be carefull
Or end up like me
In the wally of broken glas& broken hope.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar