tisdag 24 januari 2017

This is the end

De är så jag känner nu efter läkarsamtalet, speciellt nu när Försäkringskassan blandat sig i så händer snart något jävulskap känner jag, de tycker la jag har det allt för bra i guess.
Nog om dem.
Lite bra saker med, bytt insomningstablett hejdå Imovane som jag tagit i ett och ett halvt år och hej Stilnoct som blir en ny bekantskap i medicinlådan. Även hejdå Risperidal som mest har stört min sömn, den ersätts av mer quetiapin.
Sen har jag blivit ordinerad att gå upp tidigt på morgonen och gå promenader varje dag vilket förhoppningsvis kan förbättra hälsan lite, jag e skeptisk och antagligen kommer hela dagar va förstörda och massa ångest runtikring så vetefan vad som kommer hända.
Nu ska jag sura vidare och lyssna på Håkan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar