måndag 30 januari 2017

Fruktansvärt arg!

Känner mig typ såhär https://www.youtube.com/watch?v=xo_pKwMGSuc

När jag vill känna mig typ såhär https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc

Men nä, började dagen med promenad till psykologen utan frukost i magen, bra möte som vanligt och lite vemodigt då de va näst sista vilket känns skit, nästa är sista, då ska jag ta med en kvast blommor för hon e typ bäst och har hjälpt mig så mycket. Sen promenad hem och lite frulle. Tog en powernap och sen ringde min läkare, fick veta att jag provat allt som jag e berättigad till och trots det finns massa annat att testa är jag evigt dömd till dålig sömn bara för de andra e beroendeframkallande, som att inte imovane är de??! Vad ska en extra liten halva imovane göra när jag tagit en tablett imovane varje kväll sen juni 2015.  Känns som jag fått 2 färger av hela regnbågen av mediciner som finns. Visst de andra e benzo men hjälper det skiter väl jag i vad det är för något så länge jag får sova och inte blir en zombie. Fattar inte, ska man behöva må så dåligt att man blir inlagd igen för att få något vettigt för sömnen, de lyssnar i alla fall och tänker inte bara på att jag ska ta så lite som möjligt, i läkarintyget står de allvarlig sömnstörning, ska inte de behandlas ordentligt? Allvarlig e ett trätt talande ord i psykiatrin faktiskt.
Skit att stilnoct inte funkade, de var tydligen min sista chans att få sova, vad 17 ska man göra när man har vården emot sig för att de ska försöka spela hjälte, men det är jag som får betala priset.

Its time for war

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar