onsdag 18 januari 2017

Dream a little dream of me

Uuääsch gårdagen var fruktansvärd, vakna sent på eftermiddagen och krälade ur sängen utan tillstymelse till energi, ät lite och svara på ett meddelande med den lilla energi jag hade och sen landa skallen pang på skrivbordet med the doors melankoliska mästerverk the end i lurarna. Nä fan tänkte jag, jag går i ide, sagt och gjort la jag mig i sängen med mer doors i lurarna och lät alltig bara snurra som det inte gjort på läge, kände känslor jag inte kännt sen sepetemberpromenaden till lasarettet 2015 då jag skakade och tappade synen några microsekunder i taget, skaka så mycket att synen skakade.
De gjorde jag inte igår, men tankarna var där och jag bara lät dem vara där,vetades att en dag snäller de (PANG!) och då får jag betala priset. Min stabilitet falnar som en billig cigarett och jag hoppas den inte slocknar innan nästa läkarsamtal, anars får man se vad som händer.
När jag väl kom ur sängen var de för att äta eller koka te tills 9 då jag kravla mig upp och drack en kopp te och sen i säng.

Idag var de bättre även om jag inte gjort mkt men den gnagande känslan e kvar och jag gillar den inte alls, nått e på färde men vad??

Den som lever får se

Theres nothing else to it, I just get through it.

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar