tisdag 31 januari 2017

Ja lever

Och det jag tacksam för, var kritsikt i natt och var nära att göra något riktigt dumt, hade 25 Stilnoct i näven men tog bara en.
Så jag e inlagd nu och därmed misslyckades jag med året utan inläggningar men denna gången behövdes de verkligen, hade nog inte suttit här annars, fan vilket steg tillbaka men men.
Haft läkarsamtal och det gick bra, läkaren hade en helt annan inställning och fixa en ny dos att sova på. Vanlig seroquel istället för depot, en femma nitrazepam, 2 tabletter melatonin och en Imovane. De lär jag sova på, denna läkaren har verkligen koll på läget och jag vågade stå på mig lite med att de behövdes nå mer än en extra halva Imovane ;)
Så nu e det bara en dag i sänder och försöka sova ordentligt, har mina trådlösa lurar och innan var farsan här med grejer :) fått ett rum med, sov denna natten i korridoren :(
Tyvärr delat men det får gå.
I alla fall trevligt folk här så man har någon och snacka med, så de är bra, käkat solrosfrön hela eftermiddagen och nu har vi onlinepizza på väg hit till 57an, kebabpizza mums :)
Gäller ju att göra de bästa av läget och göra dagen bättre än gårdagen!

En dag till, en dag till
Fortsätt, fortsätt lite till, fortsätt

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar