söndag 8 januari 2017

En dag till, en dag till

Wow en vecka har gått sen jag skrev senast och hänt så mycket bra saker under mina resor den gångna veckan :)
Började i måndes morgon med att gå upp i ottan och möta upp resten av gänget från hbg för att sen åka till lund för att möta upp med resten av skånedelegationen för att resa till veckokursen i Linköping :)
Mycket intressanta föreläsningar, diskussioner av blandad karaktär, massa skratt och kamratskap blev det i dagarna fyra, träffat kamrater från hela landet och fått nya vänner. Lärt mig massor, både ideologiskt och mer praktiskt samt bevittnat en fantastisk gästföreläsning, men även hur man överlever på mindre mat än vanligt samt repetition hur det är att sova på cementgolv, sovit på många sätt i mitt liv och detta var absolut inte värst (det var betonggolv utan värme 2008) men hade galet ont i ryggen av alla hårda underlag. Men så mycket positivt att de va värt de, de dåliga glöms snabbt men de bra lever kvar för evigt, igen, tack alla som var med och alla ni som gjorde det möjligt! På återseende!
Sen tåget hem efter en hal promenad på isiga gator till stationen och resa hem som slutade i Halmstad sent på kvällen hos min underbara AIKbroder S.
Ett rejält efterlängtat stort lass mat, en öl, lång dusch och sen i säng för att gå upp i ottan för att åka till Stockholm!
2 hotellnätter, utgång i vasastan, goda måltider, god bira, AIKmatch i hockey och massa goda skratt medan snön yrde även om inte vi såg de då rummet saknade fönster haha :D
Sen hemresa, 6 timmar tog de och välkomnades hem med oxfile med tillbehör och varm choklad hos min syster innan de begav sig hemåt, han till och med träffa min bro en liten stund :)!

Hur mår jag efter allt detta då, jo har varit dalar absolut och lärt mig att jag inte är redo för skolbänken några längre perioder än, orken och fokuset e fortfarande trasigt. Glömt hämta ut litium men de känns okej, ska beställa imorrn så blir de nog bra haha :)
Vissa perioder var jag väldigt uppåt och lyckades behärska det och använda min sociala förmåga igen (äntligen) och de kändes så bra, jag e på rätt väg tror jag, ingen krasch i sikte.
Nu ska jag sova under min fuskpälspläd i min egen säng, var god stör ej ;P

Jag tror när vi går genom tiden, att allt de bästa inte hänt än!

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar