lördag 31 december 2016

Nytt år!

Äntligen, äntligen är det mörka dödens år över, rekord i tragedier, tre fina människor som lämnat oss. Året 2016 var från första minut mörker, jag lät dom regna.
Men så klart även en massa ljuspunkter, Håkan live, haldol och benzofri, återupptagen kontakt med fina vänner, mina snart 8 månader utan slutenvård, fina stunder med mina fina vänner, min fantastiska familj, min härliga släkt och alla nya bekantskaper :)
Bloggandet nådde 100 inlägg läsarantalet nådde 10484 strax innan tolvslaget :)
Börjat följa andra bloggar aktivt och stiftat bekantskap med både E och E som som båda driver varsin fantastisk och öppen blogg som blandar mående och vardag i en perfekt mix, ni gör de så jävla bra och precis som mig vågar ni berätta! :)
Mående har varit upp och ner men efter ett mindre världskrig om en doshöjning kom quetuapin upp på vettiga 300mg, i år började även litiumet funka fullt ut.
En hjälte från 2016 är min underbara otroligt kloka psykolog som kom som en räddande ängel och tillsammans har vi skapat något bättre :)
Nyårsafton innehöll lasagne, öl och små sure med äpplesmak :) Firat i Halmstad hos min käre vän och AIKbroder S och hans flickvän. Smällt raketer har vi gjort med, pyromanerna från huvudstaden :D
Grogg och cigarrer vid tolvslaget :)
Till mina följare, må ert 2017 bli ett fantastiskt år, nu fortsätter resan :)
Peace #vågaberätta !! Tyvärr är tidsangivelserna fel då detta är postat runt 02 på nya året :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar