torsdag 22 december 2016

Gårdagen, nutiden och framtiden

Wow min kropp är fortfarande kvar i ramlareuforin och magin gårdagen bjöd på, såg Håkan Hellström i malmø och shit de var de bästa jag sett, 2,5 timme ren magi, han lyckades pricka alla mina favoritlåtar, när han tala till oss blev det många skratt, till och med en annan tår närmade sig när han sjöng balader, de närmaste tårar sedan haldol, kände den där precis börja gråta känslan flera gånger när jag satt där på andra etage :D

Idag och imorgon har jag mina sista intensiva dagar innan jul, fortsatt enligt planerna men inget postivt besked från högskoleintagningen, ingen plats. Så inget nytt äventyr i vinter :(
Sen lite lugn eftermiddag och sen till ung vänster, väldigt givande möte, sen hem, datorn och nu sova, så speedad att jag knappt kan skriva så vet ej hur de här ska gå.

Imorgon, klä granen, julbunkra på bolaget, bingolottouppesittarkväll hos min bror och sen däcka tills julaftonmorgon gryr ;)

Hur allt detta går skriver jag en annan dag.

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar