söndag 11 december 2016

Tredje advent

Efter senaste mastodontinlägget kommer här något lite mer lättsmält. Denna jultid kan man konstatera en sak, jag mår mycket bättre om man jämför för ett år sen då jag var nere i ett depressivt skov med mycket ångest, jag hann även med 2 inläggningar på en månad vilket är de mest sen juli 2015, korta men ändå, denna gången är de mer än 7 månader sen jag ens var inlagd. Visst jag har haft ett skadetillfälle för ett par dagar sen, svårt att gå helt smärtfri med min sjukdomsbild men i övrigt är allt helt okey, Litiumet har hunnit börja verka nu och jag står på en lättare medicinering.

Denna helgen har varit lugn, långa testunder och djupa samtal med mamma, bra filmer på datorn med god öl till :) Fått upp julgardinerna och lite mer julpynt, julafton planeras för fullt, längtar så att samla hela familjen den 24:e. Nu fattas bara ett rejält julbak med nära och kära. Varit i skogen idag med mamma och bara andats lite skogsluft, snart ska de lagas mat, köttfärspaj :)

För den rätta adventstämningen kommer här ett par jullåtar från samlingen, från mig till er, en riktigt fin 3:e advent! Ta hand om varandra där ute!

https://open.spotify.com/track/4TJ7VNAE34mEMrvUTCRvtF
https://open.spotify.com/track/0dzLrg1nVhDOZhIfUqX7Sn

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar