onsdag 28 december 2016

Oh what a day

Natten var fylld av drömmar, blev både skjuten och öppnade en dörr riggad med handgranater som sprängde mig och dörrjäveln i luften efter ett invecklat gangsterdrama som kretsa runt boxning, men boxade inte, bara snackade och försökte rädda livhanken från ett muskelberg som ville möta mig och ville ja inte så ja ni fattar. Tur att hela skiten var en dröm, men ett utmärkt exempel hur mina drömmar ser ut.
Vaknade av mobilens väckning 11:15,snozzade och släpade mig ur sängen helt förstörd. Tog 2 klunkar läsk och drog till min bro, vi skulle plocka upp ytterligare en vän som jag känt sen way back och göra massa ärenden. Lämna in ett paket, klädbusinnes på väla, samma i en affär i Bjuv och sen tillbaka till Helsingborg igen för att ta färjan över till Helsingør för att handla alkohol. Men först mat, lunchade på trevliga riphouse innan vi styrde kosan mot alkoholen :) Är inte så vältränad så min bro fick aggera bärhjälp till Heinekenflaket medans jag stånkandes, svettandes och skakandes bar ett flak wiibroe och 2 flaskor shot hela vägen över gränsen. Tillsammans tog vi över 4 flaskor sprit och 4 och ett halvt flak öl :D Snart nyårsafton ju.
Varit uppåt hela dagen så nu värker kroppen och händerna efter en fin dag med fina vänner :) Nattmedicin i blodet med hopp på en lugn natt.
Det är så skönt att kunna göra normala saker när man själv är en tickade bomb, dock stabilt just nu, för tidigt för att säga nuförtiden.
Avslutat dagen med att läsa bloggar :)
Nu ska jag sova!
Peace

P.s Dagens skörd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar