söndag 4 december 2016

Frösen

Mina damer och herrar, jag har idag besökt en ishall så liten att olympiarinken känns som Wembley, kirsebergs ishall var målet för dagens AIKresa för mötet med ik pantern, ett möte pantern snöpligt vann. Va i alla fall där med fina kamrater och träffa flera jag kände där. Å kallt va de, kallare än ute, fortfarande kall om fötterna, ska mycket till om ja återvänder till den hockeyladan! Lider me resterande 500 som va där.

Å papprena från region skånes arkiv hämtades idag, inget från barnjournalen hittade de utan ett luddigt uttalande om något helt annat, dessutom daterat 99, detta hände innan 99 och dessutom ska de stå i en journal, inte ett utlåtande. Så fortfarande inte klokare och inte en aning hurvida jag har ADHD eller inte. Ska ringa dem imorrn och precisera lite mer vad ja vill att de ska leta efter. Gaaah blir så frustrerad att inte veta var den förbaskade anteckningen finns.

Sen känner jag mig lite speedad ikväll, allt går i 110 så får väl smälla i mig lite theralen. Melatonin som ja ska ta går ju inte att beställa hem så inte mkt till hjälp.

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar