tisdag 6 december 2016

Psykiskt instabil

https://open.spotify.com/track/4FcbRBNpRUVZ7zBjdNRacQ - Asta kask säger de bra i låten psykiskt instabil.

Igår va de kris, de är ett som är säkert, någon slags liten blandepisod då jag var både rå-nere och manisk samtidigt, skitkonstigt och ruskigt obehagligt, rubbet av dumma grejer man kan göra rusade genom huvudet. Men gjorde inget och snacka med psykakuten en god stund, sen smällde jag i mig 60 mg theralen och en kopp oboy å däcka.
Idag är de bättre, hämtat ut meds, hälsat på syrran en god stund å varit ute lite. Får se hur de blir ikväll, förhoppningsvis blir de lugnt. På sätt och vis är de skönt med snabba cykler, men man vet ju aldrig vad som kommer att hända, det är oberäknerligt och svårt,
Peace

2 kommentarer:

  1. Skönt att det lugnade sig. För mig med :)

    SvaraRadera
  2. Aa de känns bra, fördelen med snabba cykler, annars kan sånt hålla på länge :S Va skönt, blev lättad när jag såg att de lugnat sig för dig, lät ju inte alls bra där i början

    SvaraRadera