lördag 17 december 2016

Julstöket i köket /10000 läsningar

Oj oj oj, aldrig har de bakats så mycket bröd! Lussekatter, pepparkakor, saffranskaka, chokladbollar, cocostoppar.
Det har doftat nybakat, varit fullproppat i köket och skratten har avlöst varandra, åsså är brorsdottern tillika gudbarn (im the godfather and i make you an offer you cant refuse) här hela helgen vilket lyser upp tillvaron ännu mer :) Vem vet vilka äventyr som brakar loss imorrn, inget på morgontimmarna hoppas jag ;)
Fortsätter må åt rätt håll denna juletiden, inget dramatiskt sen senaste härdsmältan även om jag nog var lite väl speedad stundvis idag, men försöker inte ryckas med, lätt att förlora sig om man gör de. Medicinerna funkar, jag får sakta tillbaka livet men som alltid på en skör tråd, bipolär är man livet ut.
ADHDbusinessen e avskriven i alla fall, arkivet skickar 7 sidor skräp så de jag bad om för andra gången finns med största sannolikhet inte alls, tack å lov för det. Orkar inte fler diagnoser, måste få läka, som min högra arm, den läker fint. Drömde jag gadda mig inatt, måste bli av snart! Mitt nyårslöfte e redan klart, AIKmärket ska sitta på kroppen.
En sak till, bloggen har nu 10000 läsningar vilket är helt fantastiskt, hoppas ni alla fortsätter följa med på min resa, utan mina läsare vore jag ingenting, ni får mig att fortsätta våga berätta :)!
Peace

1 kommentar: