måndag 26 december 2016

For a better day/Hemvändardagen

https://open.spotify.com/track/6Gqj0munl8Xh8wHUun05j2 Är låten jag fått på huvudet :)

Igår blev det spontan utgång med min bro och en go vän jag inte träffat på mycket länge.
Tänkte hur ska detta gå men de gick bra, visste det skulle vara massa folk i stan och antagligen fler man kände. Så vi drack lite öl och sen ner till stan till en av mina favoritpubar, musiken var för hög för djupare samtal men det var fantastiskt ändå drack gott och träffade fler vänner jag inte sett på mycket länge, alla verkade vara hemma fast folk e utspridda över landet numera. Var så himla trevligt och efter lite fyllekäk la jag mig med ett brett leende på läpparna :)

Idag e jag bakis och gick upp för 1,5 timme sen, det tar på krafterna att ha kul på ett annat sätt nu men det var värt de :)

Tack alla inblandade för igår, vi ses snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar