tisdag 27 december 2016

We could be heroes

We could be heroes - Just for one day

Natten till idag var skit, hade det trevligt fram till läggdags och la mig med ett leende, sen kom sakta ångesten, ensamheten och tomheten som alla frestade mig och mina mörka tankar lyssnade. Så natten slutade med blodvite, inget djupt men jag erkänner det hände, vägrar sticka under stol med min självskadeproblematik och föra mina läsare bakom ljuset. Nu tänker kanske vissa, varför skriver han om det här?
Svaret är enkelt, för gångerna jag inte gör något mot det är så många fler och har ett löfte att hålla, att våga berätta, vad sysslar jag annars med här?

Men kul saker på gång, kommer vara ute på olika äventyr i början av januari samt nyår så mycket kul på gång,gäller bra se till att logistiken funkar, mer om detta en annan dag :)

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar