söndag 8 november 2015

Ett inlägg dedikerat till far

Tar inte ens det på vers utan här kommer det:
Du är verkligen en av mina största supportrar pappa, alltid där för mig och först på plats när jag legat inne på psyk. Du förstår mig och har varit en viktig del i min resa genom den psykiska ohälsans helvete, så många gånger du hjälpt och bara lyssnat och förstått, är evigt tacksam, du är verkligen världens bästa pappa. Alla äventyr och resor vi varit ute på, så många fina minnen och fler blir de.
Kock, mentor, vardagshjälte, livsnjutare, äventyrare, en axel att gråta över, ett hjärtligt skratt och vår underbara humorjargong. Du sätter alltid mat på bordet och du är alltid min hjälte och mitt föredömme, från berget i villemina till sommarkort i skåne, från matleverans på psyk till heta debatter hemma i soffan :)
Tack att du finns pappa, du är bara bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar