torsdag 26 november 2015

Platsombyte

Ah så frisk luften är här uppe, så lugnt och fritt från allt storstadsbrus som man själv kan välja om man vill uppsöka med tåget. Har underbara dagar med min älskade, till exempel grandiost 5 månadersfirande, massa mys och matlagning tillsammans :) Men även lite space mellan varven så man inte tröttar ut varandra <3 Är skönt att vara på resande fot och glad att man duckade ett rejält snökaoz, här var det bara fruset men hemmavid rapporterades det uppåt halvmetern.
Jag mår ungefär som vanligt men skadetankarna verkar ha lättat lite, men är på min vakt för det kan gå snabbt. Armen läker fint i alla fall, undrar hur många ärr det kommer bli.
Varit manisk nånn gång och ett par ångestdippar, men sen är det svårt att analysera sitt mående när man inte känner sig själv riktigt längre. Börjat redan oroa mig inför nästa läkarsamtal då alla mina recept kommer behöva gås igenom, livrädd att de ska plocka bort något av det, behöver uppenbart det för att fungera. Tar i nuläget haldol, lithium, sertralin, stesolid, propavan, zopiklone, zyprexa, mirtazepin och theralen. På det sover jag och fungerar så det är drägligt och vill fortsätta kunna leva ett gott liv fast jag är allvarligt psykiskt sjuk, jag är fortfarande Emil och han ger aldrig upp!
Til next time, peace alla fina
#vågaberätta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar