måndag 2 november 2015

Livet är fan som att tälta!

Kom på en finurlig sak på tåget hem från Stockholm med älskligen, livet är fan som att tälta, det är skört, det är trångt, det är mysigt, det finns pinnar som håller det uppe och om man har oflyt kan allt blåsa åt helvete. 
Jag har det bra här uppe, ingen återhämtning att tala om men har det bra med min älskling och tar en dag i taget. Idag var vi i stockholm och gjorde blandade ärenden på olika håll för att sedan sammanstråla på centralen. 
Blev överaskad med ett spontant parti "vem där?" Medans vi rullade ut från huvudstaden, var skeptisk först men det var faktiskt skitkul, vad skulle jag gjort utan min älskling och hens upptåg :3
Hen är verkligen mitt allt och förgyller var dag i mitt liv :> Nu ska vi spela vidare, peace alla fina :> 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar