måndag 26 oktober 2015

2000 visnningar

Första natten hemma har gått riktigt bra, sovit gott och vaknade utvilad. Lagat god lunch. Sen har jag mest spelat battlefield 4 och planen var att gå en promenad men har verkligen ingen ork, Jag vill men kropp och sinne hinner inte med tyvärr :/ Behöver både motion och luft men får lyssna på min kropp så jag inte går in i väggen igen. Saknar långa promenader, fotorundor och mitt  arbete. Ska dock göra ett försök med cykeln i veckan. hoppas innerligt det går bättre för bara sitta är inte bra.

Sen kan jag bara konstatera att bloggen nu har över 2000 visningar vilket verkligen gör mig glad och tacksam att så många tagit del av det jag berättar, tack! Sen jag började med denna bloggen har jag verkligen fått ur mig så mycket som snurrar i mitt huvud. Det har hjälpt mig att vara öppen med min sjukdom och vad som händer inom mig. Hoppas ni fortsätter läsa, jag kommer i alla fall fortsätta #vågaberätta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar